Je hebt een drukke baan, waar je je goed moet kunnen concentreren op je werk. Alleen gaat je telefoon 1000 keer op een dag. Elke keer als je de telefoon hebt opgehangen vind je het lastig om weer direct de concentratie te vinden, waardoor je afgeleid raak van waar je mee bezig was. Om in bijvoorbeeld de drukkere periodes van je onderneming de volledige focus bij je werk te leggen, kun je een telefoonservice inschakelen. Zo’n telefoonservice maakt het mogelijk om op de werkdagen tussen 08:00 uur en 18:00 uur alle binnenkomende telefoontjes over te nemen en deze te beantwoorden voor je. Dit heeft als voordeel dat alle binnenkomende oproepen direct worden doorgeschakeld naar je eigen persoonlijke telefoniste en jij volledig de focus bij je werk kunt leggen waar je mee bezig was. De telefoondienst zal na het opnemen van de telefoon een terugbelnotitie sturen naar je, zodat je de desbetreffende klant/cliënt op elk gewenst moment kunt terugbellen. Het is tegenwoordig zelfs mogelijk dat je eigen telefoniste die zich volledig heeft ingelezen in je bedrijf, je eigen voicemail inspreekt. Dit heeft als voordeel dat de klanten altijd één en dezelfde stem horen als ze bellen, wat overigens weer vertrouwen opwekt. Het is een flexibele service, waar je zelf kunt kiezen wanneer de telefoon opgenomen moet worden voor als je bijvoorbeeld om een bepaalde tijd in een bespreking komt te zitten. Het maakt niet uit of de telefoonservice niet in de buurt is van waar je werkzaam bent, want hier zullen de klanten niks van merken. De tijd die je normaal kwijt was aan het terugbellen, of de telefoontjes kun je nu in je onderneming stoppen. Het zal je rust geven en volledige concentratie. Er zijn diverse maandpakketten te bestellen of zelfs alleen maar één gesprekskosten. Het is niet noodzakelijk om voor een bepaalde tijd zo’n dienst in te schakelen. |
http://www.antwoordservice-telefoonservice.nl/ |