Er zijn bedrijven en ondernemers die te druk zijn om de telefoon op te pakken. Dit is wanneer de ervaren telefoondienst om de hoek komt kijken. Je kunt de telefoon naar de telefoondienst doorschakelen wanneer jezelf de telefoon niet kunt opnemen. Er zijn zoveel verschillende redenen dat je de telefoon niet kunt opnemen, je bent bijvoorbeeld op reis, bij een klant op bezoek of zit in een belangrijke vergadering. Op deze momenten kun je de telefoon dan door laten schakelen naar de telefoondienst. Zij staan de beller netjes te woord met jouw naam. Mocht het dringend zijn geweest krijg jij na het telefoontje direct een update hierover. Je kunt dan zelf direct terugbellen. Je kunt bij de telefoondienst ervoor kiezen om na elk telefoontje op de hoogte te worden gebracht, of twee maal daags een update. Op deze manier heb jij meer tijd over om andere dingen te doen binnen je bedrijf dan de hele dag de telefoon op te nemen. Een weekje proefdraaien met de dienstKlinkt het allemaal nog een beetje vaag en ben je bang dat de telefoondienst jouw klanten niet correct te woord zal staan? Dan kun je natuurlijk ook eventjes een week proefdraaien. Zo kom je er gelijk achter hoe professioneel de telefoondienst is en of je er natuurlijk langer gebruik van wilt maken. Deze week zal dan ook geheel vrijblijvend zijn. Wat je van te voren natuurlijk wel zelf moet doen is belangrijke informatie over jouw bedrijf doorgeven. Wanneer de telefoondienst dan de telefoon voor jou opneemt hebben ze gelijk de juiste informatie voor zich en lijkt het voor de beller net alsof jij je eigen receptioniste hebt. Wanneer je zelf voor een langere tijd afwezig bent kun je dit ook doorgeven. De telefoondienst vermeldt dit dan ook wanneer er specifiek naar jou wordt gevraagd. |